گزارش تصویری:

عکس| اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار سپاه اراک

اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار با حضور معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۴۶۲
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار با موضوع برترین آثار فرهنگی بسیجیان شهرستان اراک با حضور معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن پیامبر اعظم صلی الله علیها استانداری برگزار شد.

بیش از 6400 اثر  به دبیرخانه واصل شده و تفکیک موضوعی جشنواره 751 اثر با موضوع گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، 450 اثر با موضوع نشاط انقلابی در جامعه، 372 اثر با موضوع بصیرت افزایی و حضور مردم در صحنه های مختلف، 302 اثر با موضوع مسئله اقامه نماز جماعت در مساجد و اماکن مذهبی، 275 اثر با موضوع تاب آوری و پایداری خانواده و 243 اثر با موضوع عفاف و حجاب و 230 اثر با موضوع مسئله صرفه جویی بوده است.

همچنین 171 اثر با موضوع مسئله تفریحات و گردشگری، 130 اثر با موضوع فرزند آوری، 122 اثر با موضوع نهضت کمک مومنانه و انفاق، 121 اثر با موضوع مسئله تولید داخلی و کالای ایرانی، 104 اثر با موضوع فریضه امربه معروف و نهی از منکر، 75 اثر با موضوع مسئله ازدواج جوانان و 45 اثر مربوط به مسئله مواد مخدر یوده که در مجموع از 3 هزار و 391 برنامه و 3 هزار مراسم انجام شده است.

18 پیامد تعیینی در این جشنواره در سطح اراک، برای هر پیامد 3 اثر ارسال شد و در این راستا تیم ارزیابی در ناحیه اراک تشکیل شد که در نهایت 40 نفر به رتبه برتر رسیدند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار